Epidemia strachu – przegląd filmów o pandemiach

Epidemia strachu - przegląd filmów o pandemiach

 

Devon Stack: Ludzie wskazują sporo podobieństw między filmem z 2011 roku, pt. „Epidemia strachu,” a aktualną pandemią, o której nam powiedziano, rozprzestrzeniającej się po całym świecie, która sprawia, że wielu z nas czuje się jak więźniowie we własnym domu. Podobieństwa są uderzające. Wirusem w filmie „Epidemia strachu” jest koronawirus. I tak jak nam powiedziano na temat wirusa COVID-19, fikcyjny wirus w filmie „Epidemia strachu” pochodzi od nietoperzy z Azji. Również rozprzestrzenia się na targach owoców morza. Zachód, jako pierwszy dowiaduje się o rozprzestrzenianiu się wirusa za pośrednictwem wiralowych nagrań pochodzących z Azji, które są rozpowszechniane za pośrednictwem mediów alternatywnych.

Na wirusa reaguje CDC i WHO, oraz inne scentralizowane władze, które wypierają wszelkie lokalne władze, które są przedstawione jako idioci, którzy nie mogą zrozumieć powagi sytuacji. Media niezależne są wyszydzane jako nieprawdziwe dziennikarstwo. Są przedstawiani jako zwariowani twórcy teorii spiskowych.

Konflikt interesów. WHO i „konspiracje” związane z grypą pandemiczną – Deborah Cohen i Philip Carter

Film wspomina o przesadnej reakcji CDC na H1N1. Wyjaśnia to jako sytuację, w której lepiej dmuchać na zimne. A ludzie, którzy sugerują coś przeciwnego są po prostu krótkowzroczni i prawdopodobnie chcą, by zmarła twoja babcia. Jest w nim również przedstawiony tajemniczy, cudowny lek, który jest wyszydzany i promowany przed tym jak zostanie przeprowadzone jakiekolwiek badanie na jego temat.

-Oto Forsythia.

Donal Trump: Hydroksychlorochina.

Alan Jones: Biurokraci zaprzeczają, że hydroksychlorochina zmniejsza śmiertelność
Geneza idei zamykania kraju [Lockdown] sięga 2006 roku – Jeffrey A. Tucker [American Institute for Economic Research]

 

Devon Stack: Mówią o „dystansie społecznym,” terminie, o którym nikt nie słyszał w 2011 roku, terminie, z którym w bolesny sposób zaznajomiony jest obecnie każdy z nas.

-W tej chwili naszym najlepszym atakiem jest dystans społeczny.

-Zaczynamy nasz dzisiejszy program od doniesień na temat pandemii koronawirusa. Grupa zadaniowa Białego Domu ostrzega ludzi przed łamaniem wytycznych dotyczących dystansu społecznego, ponieważ jeśli je złamią może to wywołać drugą falę choroby.

Devon Stack: Kiedy niezależni dziennikarze zauważają, że ci ludzie, którzy zajmują się pandemią są tymi samymi ludźmi, którzy powstaną na nowo pod kątem finansowym dzięki szczepionce […]

-Na swoim blogu, napisałeś również, że Światowa Organizacja Zdrowia w pewnym sensie leży w łóżku z koncernami farmaceutycznymi […]
-Bo tak jest. To ci, którzy powstają, by na tym zyskać. Obchodzą się z tym bardzo ostrożnie.

Devon Stack: Jest przedstawiony jako szaleniec. Pod koniec, oczywiście, świat zostaje uzdrowiony przez szczepionkę wynalezioną przez żydowskiego lekarza z pomocą jego czarnoskórego przyjaciela z CDC i bezinteresownej białej kobiety, która testuje tę szczepionkę na sobie samej. Jak tylko szczepionka zostaje wstrzyknięta, ludzie dostają paszport szczepionkowy, który pozwala im na wyjście do ludzi. Są to uderzające podobieństwa. Ale, być może, jest to coś, co jest bardzo typowe dla filmów o pandemiach.

Co z setkami innych filmów o pandemiach? Dlaczego jest tyle filmów na temat pandemii? Zdecydowałem, że omówię kilka filmów, a jest naprawdę sporo filmów o śmiercionośnych wirusach, które zagrażają ludzkości. I przekonam się czy wszystkie z nich mają tego samego rodzaju podobieństwa, które zawierał film „Epidemia strachu”.

Oglądałem film po filmie na temat światowych pandemii i szczerze mówiąc, żaden z tych innych filmów nie przedstawiał rzeczywistości, która tak bardzo przypominałaby to, czego doświadczamy w tej chwili. Ale miały one inny wspólny mianownik. Wrócimy do tego za chwilę. Najpierw omówmy po prostu kilka filmów, przez które przebrnąłem.

Pierwszym filmem, któremu się przyjrzymy jest film z 1980 roku, pt. „Virus”. „Virus” został rzekomo wyprodukowany poza Hollywood, ale tak naprawdę jest to film japoński. Miał międzynarodową obsadę i został wyprodukowany dla międzynarodowej publiczności. Kiedy stworzyli ten film, w 1980 roku, był to tak naprawdę najdroższy japoński film, który kiedykolwiek wyprodukowano.

Film „Virus” jest interesujący ponieważ przedstawia zmianę warty jeśli chodzi o straszydło, które usprawiedliwia władzę rządu. Od II Wojny Światowej do późnych lat 80. straszydłem była armia ZSRR, zagrożenie ze strony komunizmu. Podczas gdy komunizm był i pozostaje zagrożeniem dla ludzkości, to wszyscy wiemy, że samozwańcza klasa rządząca nigdy nie była tak naprawdę zainteresowana zwalczaniem komunizmu, ale była pierwszymi założycielami i obrońcami komunizmu.

Jak Magnaci Naftowi podbili świat w XIX i XX wieku
Dlaczego Magnaci Naftowi podbili świat [eugenika, ekologia]
Jordan Peterson o znaczeniu czytania i uczenia się z historii!

To nie powstrzymało ich przed wykorzystywaniem nieustannej groźby wojny jądrowej ze strony Rosji Sowieckiej, by usprawiedliwiać wojny, zwiększony nadzór i biliony dolarów wpompowane do ich portfeli za pośrednictwem kompleksu przemysłowo wojskowego. Sytuacja ta jest bardzo podobna do tej, kiedy obalono Mur Berliński i gdy komunizm w Rosji ostatecznie upadł. Rosja przestaje być komunistycznym zagrożeniem, którym kiedyś była. Wtedy trzeba było wymyślić nowe straszydło.

Teraz był nim radykalny islam, który zagrażał Zachodowi. To straszydło było wykorzystywane do tych samych celów. Podczas gdy ta sama klasa rządząca paradoksalnie importowała radykalny islam za pośrednictwem milionów ludzi, powiedzieli nam, że musimy bać się radykalnego islamu. Oraz że musimy pozwolić na ograniczenie naszych swobód. I pozwolić na wzmożoną kontrolę i rozszerzenie obszarów toczenia się nigdy niekończących się wojen.

Powiedzieli nam też, żebyśmy przyjęli tych islamistów tutaj, w naszym domu. To sama dwumowa istniała w latach 80. „Lękajcie się komunizmu i socjalizmu pochodzącego z Rosji!” „Ale przyjmijcie go, tutaj, w naszym domu.”

„Virus” jest reliktem z tej epoki, w bardzo podobny sposób jak film „Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia” promował globalizm. Próbował ugruntować pogląd, że jeden świat stawiał czoła temu zewnętrznemu wyzwaniu, cała ludzkość musi się zjednoczyć, by pokonać to zagrożenie ze strony kosmitów. Film pt. „Virus” próbuje zrobić to samo, tylko że tym razem, zagrożenie nie pochodzi z kosmosu, ale jest to broń biologiczna, która została uwolniona z laboratorium. Rozprzestrzenia się po całym świecie i zabija każdego na swojej drodze.

-Włoska epidemia grypy rozprzestrzeniła się na cały świat. Doniesienia o oszałamiającej liczbie ofiar śmiertelnych rozlegają się ze wszystkich zakątków świata. Wszędzie kończą się zapasy szczepionek. Świat ogarnęła panika. Stan wojenny jest na porządku dziennym. Zakłócenia w komunikacji i żegludze spowodowały, że znaczna część świata jest odizolowana w strachu.

Devon Stack: I, oczywiście, dlatego, że film ten został wyprodukowany we wczesnych latach 80., po tym jak wirus zabił prawie wszystkich na powierzchni Ziemi, nadal muszą pojawić się szaleni generałowie, którzy wystrzelają pociski jądrowe, tak na wszelki wypadek, i wykańczają każdego, kto mógł ocaleć. Jedynymi ludźmi, którzy w rzeczywistości, ocaleli to ludzie, którzy znajdują się w bazie na Antarktydzie. Aczkolwiek pojawia się jeden problem, jest tam 800 mężczyzn i tylko 8 kobiet. Ta dysharmonia prowadzi do konkretnej sceny gwałtu, w której odrzucają zarzut gwałtu na kobiecie jako coś, do czego po prostu będzie dochodziło.

Oczywiście, ta ósemka kobiet będzie gwałcona, przecież jest tam 800 mężczyzn. I nie mogę się powstrzymać od zauważenia tego umniejszania lub tak naprawdę normalizacji gwałtu w filmach w latach 70., aż do wczesnych lat 80. To naprawdę skłania mnie do myślenia, że osoby urodzone w okresie wyżu demograficznego, w latach 50. XX wieku, były w pewnym sensie „gwałcicielami”. A teraz, tak jak za wszystko inne, co zrobili boomersi w tamtym czasie, musimy za to zapłacić właśnie teraz.

Nieco bardziej współczesnym filmem, był film z 1995 roku, pt. „Epidemia/Outbreak“. Ze schematycznych lat 90., w którym znerwicowany Żyd i jego dwaj czarnoskórzy przyjaciele zignorowali rozkazy po to, by mogli ocalić świat przed złym białasem. Wojsko rozstrzela Hollywoodzką wersję prawicowców z lat 90., którzy nie chcą poddać się kwarantannie, ale nie wcześniej jak Kevin Spacey umiera z powodu super-AIDS. Ten film nie tylko jest nierealistyczny, jest głupkowaty.

Ale myślę, że widzowie wychodzą z kina z jednym wnioskiem w głowie, pomijając to o czym wspomniałem do tej pory na temat żydowskiego super bohatera chroniącego świat przed białasem, a mianowicie, że pomimo, iż może być to trudna decyzja do podjęcia, to w gruncie rzeczy jest całkowicie rozsądna – rząd federalny zamyka całe miasto, jak tylko znajdują w nim kilka zakażonych osób, i stwierdzają, że wszyscy są zarażeni. A potem po prostu bombardują całe miasto i zabijają wszystkich dla wyższego dobra.

Mówiąc o zabijaniu wszystkich, nie zapominajmy o niezliczonych filmach o zombie, które pojawiły się jak grzyby po deszczu w kilku ostatnich dekadach, z których prawie każdy przedstawia pewnego rodzaju wirusa. Wiecie, wszystkie filmy od „28 dni później,” aż do filmu, któremu nadano tytuł „Pandemia” z 2016 roku. Jednym wspólnym mianownikiem dla tych wszystkich filmów i seriali jest to, że jak tylko dana osoba zostaje zarażona, to jest już martwa.

I takie osoby powinny być traktowane jak coś niebezpiecznego. Tak naprawdę są nie tylko niebezpieczne, ale zbędne. Należy bać się „zarażacza” i nie można mu okazać krzty litości.

„Zarażacz” jest czymś przerażającym. Wszystkie te filmy i seriale, gry i książki przedstawiają ucieczkę przed zarażonymi, chowanie się w zacisznym miejscu przed zarażonymi, zabijanie zarażonych, zabijanie zarażonych i zabijanie zarażonych. Masowy mord tych zarażonych jest całkowicie uzasadniony, ponieważ nie są już ludźmi.

Dziesięć etapów ludobójstwa – dr Gregory Stanton

Mogą wyglądać jak twoja matka, żona, lub brat ale teraz są zarażeni, nie są ludźmi, są niebezpiecznymi, przerażającymi potworami, które należy zabić w najbardziej brutalny sposób w jaki się da, zanim cię zarażą. Liczba tych wypełnionych ciężkimi przeżyciami filmów, seriali, gier wideo i książek jest oszałamiająca. I to naprawdę dziwny gatunek filmowy, jeśli się nad tym zastanowicie. Filmy o zombie są stosunkowo nowym zjawiskiem.  Musicie się zastanawiać nad tym jaką rolę ten gatunek odgrywał w sferze publicznej niewidzialnego wroga.

DONALD TRUMP: […] niewidzialny wróg.

Mimo tego, że wszystkie te filmy, seriale, itd., mają wspólne tematy, posiadają to wzmocnienie strachu, nadal nie mogę pozbyć się tej myśli z głowy, a mianowicie pytań: co sprawia że film „Epidemia strachu” jest tak inny, dlaczego jest tak, można powiedzieć, precyzyjny pod względem technicznym? Dlaczego tak się wyróżnia i wydaje się współistnieć z dzisiejszą rzeczywistością?

I nie mogę sobie wyobrazić, że filmowcy po prostu mają szczęście. Zatem zdecydowałem się, że przeprowadzę małe śledztwo w sprawie ludzi stojących za tym filmem. Zatem okazuje się, że reżyser, Steve Soderbergh, ściśle współpracował z Larrym Brilliantem przy tworzeniu scenariusza. Larry Brilliant. Zamożny człowiek z fałszywie brzmiącym nazwiskiem i brakiem wyjaśnień, co do tego skąd bierze się jego pokaźny majątek.

Epidemia strachu - Larry Brilliant

Larry Brilliant

 

Oraz pasująca, niemalże nieprawdopodobna przedakcja o podróżowaniu po świecie z grupami hipisów, rozpowszechnianiu wirusa kontrkultury lat 60. w Europie i na Bliskim Wschodzie, a następnie leczeniu chorób takich jak ospa prawdziwa dla Światowej Organizacji Zdrowia, ponieważ hinduski mędrzec powiedział mu, że miał wizję. Nie zmyślam.

Utworzenie organizacji pozarządowych związanych ze zdrowiem, lewicowych i prawicowych, stworzenie jednej z pierwszych społeczności internetowych na świecie WELL.com, która, jak twierdzi Time Magazine, wytyczyła drogę dla całego e-biznesu, od Amazona do E-Bay’a.

O, tak. Larry Brilliant, który pojawił się znikąd i stał się medialną sensacją, kiedy z jakiegoś powodu stał się oficjalnym lekarzem protestujących Indian, którzy okupowali Alcatraz Island przez 19 miesięcy w 1969 roku.

O, tak. Larry Brilliant. Oczywiście całkowicie prawdziwe nazwisko. Człowiek, który następnie został przypadkowo obsadzony w hipisowskim filmie, sequelu “Woodstock Nation” z zespołami takimi jak The Grateful Dead, a potem podróżował po Europie i Turcji, Iranie, Afganistanie i Pakistanie w wypożyczonym autobusie, pełnym przypadkowych ludzi, zanim został zatrudniony przez Światową Organizację Zdrowia, w celu wyplenienia ospy prawdziwej.

Tak, Larry’emu Brilliantowi, przypisuje się wyplenienie ospy prawdziwej. Cóż za ekscytujące życie, Larry! Ma całkowicie prawdziwe nazwisko. Człowiek, który był również pierwszym dyrektorem generalnym Google.org, filantropijnym ramieniem Google, gdzie dokładnie wybierał, które programy dostawały lub nie dostawały dofinansowania z milionów firmy Google.

Nowa firma bioelektroniczna. Twórcami GSK i współwłaściciel Google

A następnie, oczywiście, stał się dyrektorem naczelnym Scholar Foundation, organizacji dobroczynnej, współzałożyciela E-Bay’a, Jeffa Skolla. O, tak. Darczyńca dla Fundacji Clintonów, Larry Brilliant. Ten sam Larry Briliant, który dzielił scenę z Richardem Rockefellerem przy wielu okazjach, który omawiał wszystko od filantropii po zastosowanie MDMA (3,4-Metylenodioksymetamfetamina,ecstasy) w leczeniu PTSD (zespół stresu pourazowego).

Tak, ten Larry Brilliant, który mówi, że miliardy mogą zarazić się wirusem, jeśli nie dostaniemy szczepionki, globalnej szczepionki, która będzie podawana na całym świecie przez Światową Organizację Zdrowia.

Larry Brilliant: Milion przypadków. Nie wiem czy posiadamy wystarczającą liczbę progów zwalniających na drodze, by z tej liczby nie zrobił się miliard przypadków. Gdy będziemy mieli program o zasięgu globalnym, miejmy nadzieję, prowadzony przez WHO, taki jak program zwalczania ospy prawdziwej, lub program poświęcony polio, dążący do odszukania każdego przypadku, ustawienia wokół niego kręgu ze szczepionek, a następnie rozpoczęcia ostatniej fazy pokonania tej choroby.

Devon Stack: Która, wtedy, oczywiście, da wam paszport szczepionkowy, który uprawnia was do wyjścia do ludzi. Bardzo podobnie jak w filmie „Epidemia strachu”.

Larry Brilliant: Jeśli chodzi o osoby odporne, które są wyposażone w opaskę na rękę lub kartę ze zdjęciem, lub posiadające coś innego, co pomoże w ich identyfikacji, ponieważ przeszli badanie serologiczne, które pokazuje, że organizm wyprodukował przeciwciała na ten wirus. Jedynym sposobem w jaki możesz wyprodukować przeciwciała jest zarażenie się wirusem. W 9 na 10 przypadków jest tak, ponieważ twój układ odpornościowy nie jest wystarczający. Musimy to mieć. Jest to ważniejsze niż wydaje się ludziom.

Devon Stack: Larry Brilliant, który w 2007 roku powiedział – 4 lata przed premierą filmu „Epidemia Strachu” – że chce stworzyć system nadzoru oparty na SI, który szpieguje wszystkie wasze konta w mediach społecznościowych, szukając oznak pandemii.

Larry Brilliant: Moim życzeniem jest to, żebyście pomogli mi w budowaniu globalnego systemu, systemu wczesnego ostrzegania, by ochronić nas przed najgorszymi koszmarami ludzkości. Zwiększmy liczbę stron internetowych, które śledzą/monitorują [pająkami] z 20 tysięcy do 20 milionów. Zwiększmy liczbę języków, które śledzą z 7 do 70, lub więcej.

Devon Stack: Chcę żebyście zrozumieli, że to co sugeruje Larry Brilliant w tym przemówieniu w TED, dzięki któremu zdobędzie później datek w wysokości 100.000 dolarów, by rozpocząć program, który opisuje, który będzie monitorował Internet w poszukiwaniu pierwszych oznak pandemii. To było w 2007 roku, zanim ludzie mówili o sztucznej inteligencji [SI]. I, oczywiście, na długo przed opublikowaniem ostatnich dokumentów, które pokazują, że ci sami ludzie, którzy zatrudnili Larry’ego Brillianta, by kierował filantropijnym ramieniem Google, Google.org, mówili amerykańskiemu rządowi, że potrzebujemy systemu oceny punktacji społecznej w stylu chińskim, by robić dokładnie tego rodzaju rzeczy które Larry próbował robić w 2007 roku.

Życie w Chinach, państwie totalnej inwigilacji obywatela [WSJ, 2017]

Ten system, chociaż nie używa nowego, popularnego zwrotu, „SI,” był w zasadzie oparty na SI, który przeszukiwałby strony internetowe z mediów lokalnych i mediów społecznościowych i przeszukiwałby te dane w poszukiwaniu wczesnych oznak pandemii. I szczerze mówiąc, jeśli tym właśnie był, jeśli taki pozostał, to nie ma nic złego w tym pomyśle.

Nie wiadomo czy Larry Brilliant prosi o tego typu dane, ale ludzie, którzy dali mu jego stanowisko w Google z całą pewnością o nie proszą. Pragną, by ta wykrywająca pandemię SI miała dostęp do wszystkiego od historii stanu zdrowia, po prywatne wiadomości, a nawet dostęp do mikrofonów i urządzeń, by nasłuchiwać sygnałów świadczących o tym, że być może jesteś chory, być może zmienia się twój kaszel lub ton twojego głosu.

Chcą mieć dostęp do twojej kamerki, żeby zobaczyć czy przypadkiem, nie jesteś dzisiaj nieco blady. Chcą by kamery termowizyjne umieszczane na obszarach miejskich sprawdzały twoją temperaturę ciała. Być może twój sposób chodzenia nie wygląda normalnie. Twój wyraz twarzy może budzić pewne obawy. Chcą zbierania tych wszystkich danych, całego tego nadzoru.

Dr Deborah Birx: Stały nadzór, program Sentinel […]

Devon Stack: By wykryć skupiska możliwych infekcji. Tak by system mógł poddać kwarantannie i zaszczepić skupiska zanim zmienią się w światowe pandemie. Spójrzcie, niektórym ludziom może wydawać się, że jest to rozsądne wykorzystanie technologii. Larry Brilliant, może rzeczywiście chciał wdrożyć tę technologię z powodu, o którym mówi – by wyplenić wszystkie choroby, zanim się rozwiną. Jego motywacją może być autentycznie pragnienie ratowania życia.

Larry Brilliant, chociaż w to wątpię, biorąc pod uwagę co jeszcze wiemy na jego temat, może być po prostu pożytecznym idiotą. Po prostu oddajcie całą swoją prywatność i samostanowienie scentralizowanemu systemowi, programowi, który został wdrożony przez technokratów bez twarzy, którzy chcą zarządzać swoim bydłem tak sprawnie jak tylko się da.

System z dostępem do wszystkiego, do każdego szczegółu na twój temat. Ile razy skorzystałeś dzisiaj z toalety. Ile godzin spałeś. Czy wybrałeś dzisiaj inną drogę do pracy. Czy brzmiałeś dzisiaj tak jakbyś był wściekły lub zestresowany. Z pewnością zdrowie psychiczne jest częścią zdrowia. Dlaczego system miałby nie obejmować pewnego rodzaju składowej, by spróbować określić czy możesz stanowić zagrożenie dla samego siebie lub dla innych?

Być może potrzebujesz leków lub należy cię objąć kuratelą. Lub należy objąć opieką twoje dzieci. Dlaczego ta SI nie miałaby zostać użyta do rozwinięcia profili służących do identyfikowania politycznych dysydentów? I jeśli system zdecyduje, że pasujesz do danego profilu, odtąd nie możesz latać samolotami lub nawet, korzystać ze swojego konta w banku. Ponieważ spełniłeś pewne kryteria ustalone przez ludzi, takich jak Larry i jego kumple, o których opowiem za chwilę.

Edward Snowden: rządowe szpiegostwo zaszło za daleko

Nawet jeśli te dane nie zostaną wykorzystane na jakimkolwiek oficjalnym stanowisku. Dzięki Edwardowi Snowdenowi, WikiLeaks i innym informatorom, wiemy również, że te dane zostaną wykorzystane i nadużyte. To proste równanie. Nie bądź naiwny. Wiedza to władza. Władza deprawuje. Władza absolutna deprawuje absolutnie. Widzieliśmy już ten film, wiemy jak się kończy.

COVID-911: Od wojny z terroryzmem do bezpieczeństwa biologicznego

Rodzaje systemów, które są promowane przez ludzi takich jak Larry Brilliant, jednego z gości odpowiedzialnych za bezpieczeństwo społeczne, w czasie, gdy ludzie się boją, nie różnią się niczym od Patriot Act i FISA Courts, które zostały wprowadzone po 11 września. Władza oddana rządowi przez społeczeństwo, które nie bało się w tamtym czasie wirusa, ale terrorystów. Każdy (chyba) jest tego świadomy.

Nie minęło dużo czasu, zanim szpiegowanie umożliwione przez Patriot Act i FISA Courts zostały nadużyte przez ludzi u władzy w celu zachowania i zwiększenia ich władzy. Czy nie jest to wygodne, że ludzie, którzy dążą do tej władzy zawsze znajdują okazję do wykorzystania lęków ludzi, którzy zazwyczaj walczą o zachowanie swoich swobód?

Larry Brilliant: Kilka lat temu, byłem na imprezie, która nosi nazwę Renaissance Weekend. Dopiero co nakręciliśmy film pt. „Epidemia strachu”. Zatem zrobiłem projekcję tego filmu na Renaissance Weekend i jedni z najbardziej konserwatywnych Republikanów w kraju, członek organizacji pozarządowej, którą każdy zna, przemawiał po mnie. I powiedział: „Widziałem „Epidemię strachu,” widziałem ten film. Teraz zdałem sobie sprawę z tego jak wygląda pandemia.”

Devon Stack: Próbowałem bardziej zagłębić się w początki Larry’ego Brillianta, który jak się wydaje pojawił się znikąd, którego strona na Wikipedii jest najprawdopodobniej odpowiednio opracowana. Nie byłem w stanie znaleźć za dużo informacji na jego temat. Odkryłem, że jego ojcem był Joe Brilliant z Detroit, który pracował w branży maszyn na monety, wprowadzając na rynek różne maszyny na monety. Zajmował się biznesem, w którym nadzwyczajnie łatwo jest prać pieniądze i unikać podatków.

Biznes, który prowadził, zgodnie z transkryptami z posiedzeń Senatu, z ówczesnym senatorem, Johnem F. Kennedym, który badał sprawę powiązań tych samych biznesów z mafią, został mu odebrany, kiedy więksi gracze z Chicago, z pomocą, nikogo innego jak, Jimmy Hoffa, powoli, ale systematycznie wypchnęli go z gangu operatorów monet.

Znalazłem również dowód na to, że był zaangażowany w działania filantropijne i że był powiązany z lokalnymi żydowskimi organizacjami dobroczynnymi i klubami. I że jego nazwisko brzmiało albo Brilant, według strony ancestor.com, albo Brilliantov lub cytat „coś w tym stylu” zgodnie z wywiadem, którego udzielił Rolling Stone. Tak czy inaczej, jego rodzina to rosyjscy Żydzi, którzy emigrowali do Ameryki na przełomie wieków.

I choć trudno było mi znaleźć cokolwiek innego, to znalazłem artykuł w Detroit Jewish Chronicle, który twierdzi, że Larry był związany z NAACP od 15-stego roku życia i że spotkał swoją żonę w grupie młodzieżowej B’nai B’rith Youth Group. Artykuł wyjaśnia też dlaczego Larry był tak chętny do tego, by uzdrowić świat. Biorąc wszystko pod uwagę, termin „goj” pojawia się wszędzie i powoli staje się bardziej znany. Pomijając udział Larry’ego Brillianta w filmie „Epidemia strachu,” kolejnym interesującym nazwiskiem związanym z tym filmem, było nazwisko jego producenta, Michaela Shamberga.

Epidemia Strachu - Michael Shamberg

Michael Shamberg

 

Początki Michaela Shamberga są również głęboko zakorzenione w ruchu hipisowskim lat 60., w San Francisco. Michael Shamberg od zawsze był zainteresowany tworzeniem przemian społecznych za pośrednictwem filmu i nagrań wideo. I próbował osiągnąć tylko to. Jest związany z grupami, które stworzył, takimi jak The Raindance Corporation, a później TVTV w latach 60. i 70. To były grupy o charakterze niezarobkowym, które były finansowane przez Rockefeller Foundation.

W 1969 roku, kiedy Larry grał lekarza-bohatera w telewizji, przenośny sprzęt filmowy, choć może kosztowny, dopiero stał się dostępny. Z pieniędzmi z Rockefeller Foundation, Shamberg chciał wykorzystać nowiutki sprzęt wideo do tego, by promować rzeczy takie jak anarcho-socjalizm i kontrkultura hipisowska.

Jednym z bardziej popularnych dzieł Shamberga sfinansowanych przez Rockefellera było „In Hiding: A Conversation with Abbie Hoffman”. Abbie Hoffman był żydowskim komunistą i założycielem Youth International Party i liderem ruchu Flower Power. Abbie Hoffman jest naprawdę ucieleśnieniem żydowskiego ducha rewolucji.

Abbie Hoffman: Mogę cię powstrzymać na zawsze, tylko za pomocą technik teatralnych. Pokażę ci. Musisz wstać. Musisz wstać. Popchnij mnie… No dalej gościu! No dalej pierdoło! No dalej, powal mnie! Widzisz.

Abbie Hoffman: Jedną z rzeczy jakie robi propaganda jest przekształcenie wizji w rzeczywistość. A potem ludzie, masy, rzeczywistość przemieszcza się w kierunku tej wizji.

Devon Stack: Podczas gdy przewodniczył ruchowi Flower Power w późnych latach 60., promował przygodny seks i swobodne używanie narkotyków jako odpowiedzi na wszystkie problemy z jakimi mierzy się amerykańska młodzież. Nienawidził też chrześcijaństwa. A w wywiadach mówił szczerze o tym jak rodzice zabronili mu wypowiadania imienia Jezusa.

Czy można być marksistą i chrześcijaninem jednocześnie? – prof. Jordan Peterson

-Nie wiem jak wy, ludzie, ale przynajmniej w przypadku moim i Abbiego, kiedy dorastaliśmy, jako Żydzi, nie mogliśmy wypowiadać słowa „Jezus”. I kiedy przychodził czas na te wszystkie kolędy i dochodziliśmy do słowa „Jezus,” nie mogliśmy go wypowiadać.

Devon Stack: Oto ludzie, którzy wpłynęli i dorośli po to, by stać się naszą elitą rządzącą. To ludzie, którzy chcą abyś powierzył im każdy fragment danych, jakie mogą zebrać na twój temat, żeby mogli uzdrowić świat. To mistrzowie mediów, inżynierii społecznej i propagandy. Dobrze finansowani mistrzowie, którzy rozgrywają długotrwałe oszustwo. I to są ludzie, którzy wygrywają w tej grze.

To ludzie, którzy zaprojektują świat, w którym zmuszone będą żyć twoje dzieci, jeśli nie postawisz się i nie weźmiesz koła historii, które im wyrwałeś.

Jeśli siedzisz bezczynnie, pozwalasz im na to, by wybrali kierunek w jakim masz zmierzać.

I nie wiem jak ty, ale mi nie podoba się to dokąd zmierzamy.

Dla Blackpilled, Devon Stack.

 

Epidemia strachu – przegląd filmów o pandemiach – Blackpilled [napisy PL]